اختتامیه جشنواره حماسه حضور

اختتامیه نخستین جشنواره وبلاگ نویسی حماسه حضور  دیروز در قزوین با اهدای جوایز به نفرات برتر  برگزار شد.

که در بین 105 شرکت کننده 72 وبلاگ به مرحله ارزیابی راه یافتند و از این بین تعداد 10 نفر برگزیده شدند. 

نفر اول: علی محمد اسدی از گلپایگان             bidari-islamic.blogfa.com


نفر دوم: ایمان سلاجقه از کرمان                      hemaseh.blog.ir


نفر سوم: کاظم کشاورز ترک از قزوین              pemj.blogfa.com



ادامه نوشته

تازه دامادی که همسرش را هدیه داد+عکس

«امشب، شب عروسی من است. من آماده ام تا همسرم را به مجاهدین [(شورشیان سلفی)] در سوریه هدیه دهم تا بشار اسد را ساقط کنند

گفتنی است گروه کثیری از علمای وهابی با صدور فتوایی که به «جهاد نکاح» مشهور شده است، از زنان جهان عرب خواسته اند تا به سوریه روند و بدون ازدواج دائم، خود را در اختیار شورشیان مسلح قرار دهند تا نیاز جنسی آنان ارضا شود.

به نقل از وبلاگ سیاسی اجتماعی مذهبی

احمدی نژاد تا چه زمانی رئیس جمهور است ؟

در محافل عمومـی تصور می کنند فردای روزی که نتایج انتخابات اعلام شود رئیس جمهور سابق را با اُردنگـی از پاستــور بیرون می اندازند و رئیس جمهور جدید با شوکت و جلال وارد این نهاد می شود ! دوستـان هم زیاد از ما می پرسنـد که رئیس جمهــور جدید چه زمانـی بر سرکار خواهد آمد. 

پاسخ این است که احمدی نژاد همچنان تا روز 8 مرداد 92 رئیس جمهـــور رسمـــی ایران است و " روحانی " فقط عنــوان رئیس جمهور منتخب را خواهد داشت ! در روز 9 مرداد 92 روحانی برای دریافت حکم تنفیــذ ریاست جمهـوری به حسینیه امام رحمة الله علیه خواهد رفت و پس از دریافت حُکـم تنفیــذ عملاً به مدت 4 سال یعنی دقیقا تا 9 مرداد 1396 رئیس جمهوری اسلامـی ایران است و پس از آن احمدی نژاد فقط عنوان " رئیس جمهور سابق " را خواهد داشت !

به نقل از وبلاگ کمی تا قسمتی سیاسی

ایراد از گفتمان نبود/ تکلیف عوض شده

بنده به عنوان عضوی کوچک در جامعه مطبوعاتی قزوین خدمت همه طرفداران آقای روحانی و همه مردم و به ویژه فرزند شهید احمدی روشن این خلق حماسه سیاسی را تبریک عرض می‌کنم و نیز انتخاب آقای روحانی را.

 اما چند نکته:

 

0- ما بی جنبه نیستیم/ ما جنبه رأی آوردن نامزد مورد نظرمان را در سال 88 داشتیم و امروز هم جنبه رأی نیاوردن نامزد مورد نظرمان را داریم و زیر میز نمیزنیم. به نظام مقدسمان که پایش خون داده ایم و به ولایت مطلقه فقیه که حاضریم برایش خون بدهیم و به خاکی که حاضر نیستیم یک وجبش دست دشمن باشد وفاداریم و پای همه عهد و پیمانمان با امام و شهدا هستیم.

 به نقل از جاده باریک تر میشود


ادامه نوشته

تفاوت از کجا تا کجا؟؟؟

همه چیز قراره ارزون بشه؟


سلام به همه عزیزان

حتما شما هم بعد از انتخاب روحانی، خبر ارزان شدن ها را از زبان دوست و دشمن مکرر در مکرر شنیده اید.

اولا، چه کسی وعده ی ارزان شدن ها را به میان مردم آورده است؟

دوما، چرا همه چیز ختم به ارزان شدن، آن هم دقیقا بعد از رای آوردن روحانی شد؟ پشت پرده چیست؟ کلید در جیب چه کسی بوده که حالا در دستان روحانیست؟

سوما، ارزان شدن بد نیست ولی به چه قیمتی؟

من از این می ترسم که بخواهند قیمت خون شهدا را هم ارزان کنند! شما نمی ترسید؟!

 

...................................................

حجت الاسلام پناهیان:

اگر وظیفه خود را در انتخابات انجام داده ایم، باید خیالمان از نتیجه راحت باشد، الان برای ما این مهم است که ببینیم وظیفه بعدی ما چیست؟ برای ما فقط باید انجام وظیفه مهم باشد و بس.

یقین دارم خدا دلگرفتگی نیروهای انقلابی را جبران خواهد کرد.

 

فاستقم کما امرت ...

به نقل از وبلاگ  تا آخر ایستاده ایم

قابل توجه رِِئیس جمهور بعدی

به نقل از وبلاگ تا آخر ایستاده ایم

تحقير چادر مشكي با هدف استحاله ارزش‌هاي ايراني و اسلامي

نظام سلطه هر گاه از برخورد منطقي با انديشه‌اي ناتوان مي‌شود، از فضاسازي، ايجاد جو ملتهب و موج‌آفريني براي دستيابي به يك سري از اهداف و غفلت از اهدافي ديگر استفاده مي‌كند.نظام سلطه تلاش مي‌كند در شرايط امروز جهان اسلام و اوج بيداري اسلامي منطقه در ام القراي انقلاب اسلامي با ايجاد تنش‌ها و تضادهايي از آب گل آلود ماهي بگيرد و متأسفانه برخي از افراد كم بصيرت در ميدان بازي دشمن وارد شده و نقش آفريني كرده‌اند، به نحوي كه در ماه رمضان و اوج تقيدات ديني مردم، در مقابل مقدسات و اصول مسلم ديني ايستاده و اقدام به تحريك و عمليات رواني براي مقدمات جنگ نرم در جامعه انقلابي ايران كرده‌اند.

به نقل از وبلاگ بوستان حجاب

ادامه نوشته

موسوی و کروبی را آزاد کنید!

اکنون زمان برگزاری دادگاه است. برگزاری دادگاهی که در آن کسانی که چهار سال پیش بزرگ‌ترین ظلم را در حق نظام کردند محاکمه شوند. اکنون زمان برگزاری نماینده‌ی کسانی‌ست که به همین دولت و به همین مدیران برگزاری انتخابات و به همین نظام رأی‌گیری تهمت ِ تقلب، آن هم تقلب ِ  ۱۱ میلیونی زدند و امروز طرفدران‌ش به همین دولت و به همین مدیران برگزاری انتخابات و به همین نظام رأی‌گیری چون نامزدشان رأ‌ی آورده است هیچ شبهه‌ای وارد نمی‌دانند.

به نقل از سایبر 3505


ادامه نوشته

قصد ازدواج بهانه پسرها برای ایجاد رابطه با دختران!

سالهاست که دختران از سنین نوجوانی در رویای ازدواج، درگیر روابط به اصطلاح پیش از ازدواجی می شوند که در اکثر موارد نه تنها هیچ گاه به ازدواج ختمی نمی شوند، بلکه تاثیر مخربشان تبعات اجتماعی بسیاری را هم برای آنها و هم خانواده هایشان به دنبال می آورد.

 

صحبت امروز و دیروز نیست، سالها است که تعداد زیادی دختران و پسران برای ازدواج کردن منتظر تصمیم خانواده ها و روش های سنتی نمی مانند و پیش از اینکه حتی سن شناسنامه ای و عقلی شان برای ازدواج مناسب باشد، در کوچه و خیابان و اینترنت و فیس بوک به دنبال کسی می گردند که به اصطلاح دوستشان باشد و در این میان برای اینکه توجیحی هم برای رابطه شان داشته باشند، پای قصد ازدواج داشتن را به میان می آورند. اما واقعا چند درصد از روابطی که به بهانه ازدواج صورت می گیرند به زندگی مشترک ختم می شود و دختران چقدر می توانند به وعده های ازدواج پسرانی که با کلام محبت آمیز از عشق سخن می گویند، حساب باز کنند؟

به نقل از وبلاگ بوستان حجاب

ادامه نوشته

سفربه دبی حرام شد

فتوای "محمد الشنار" مبنی بر حرام بودن سفر به دبی به علت وجود منکرات در این شهر، خشم و تمسخر مردم عربستان را به همراه داشته است و فعالان عربستانی در پاسخ به وی،اعلام کرده اند حرام یا حلال بودن سفر به دبی به نیت مسافر بستگی دارد، نه آنچه در این شهر یافت می شود.

پنج شنبه گذشته محمد الشنار با انتشار پیامی در صفحه تویتر خود در پاسخ به سئوالی درباره حکم سفر به دبی نوشت: خانمی از من درباره حکم سفر به دبی بدون همراه داشتن مَحرَم سؤال کرده است. من در پاسخ به وی اعلام می کنم که به علت گسترش منکرات در دبی سفر به این شهر به همراه محرم یا بدون آن جز در صورت ضرورت جایز نیست، و سفر به آن بدون همراه داشتن محرم گناه بزرگتری است.

به نقل از وبلاگ سیاسی اجتماعی مذهبی

ادامه نوشته

رمز جیمیل ایرانیان به سرقت رفت؟

شرکت گوگل با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که یک عملیات اینترنتی مخرب برای سرقت رمزهای عبور کاربران ایرانی در سرویس پست الکترونیکی Gmail صورت گرفته است. این شرکت بزرگ اینترنتی توضیح داد که حملات یاد شده با هدف سرقت یا گمراه کردن کاربران برای ورود شناسه کاربری و رمز عبور در سایت‌های کلاه‌برداری انجام شده است و هدف اصلی آن کاربران ایرانی بوده‌اند. به گفته گوگل، نزدیک‌شدن به زمان انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران مهم‌ترین دلیلی بوده ‌ که این حملات در مقابل کاربران ایرانی انجام شده است.

 در بیانیه شرکت گوگل به درستی توضیح داده نشده ‌ که این حملات به چه علت انجام شده است، اما گفته می‌شود که فرآیند سرقت رمزهای عبور کاربران ایرانی در سرویس پست الکترونیکی
Gmail از سه هفته قبل آغاز شده است. گوگل توضیح داده ‌ که مسئول این سرقت‌ها همان گروهی است که دو سال قبل نیز حملات اینترنتی گسترده‌ای را به ایران انجام داده بود. خبرگزاری یونایتدپرس می‌نویسد: در طول سه هفته اخیر با بسیاری از اقدامات برای هک حساب ده‌ها‌هزار نفر از شهروندان ایرانی مقابله کردیم و مانع از هک آن‌ها شده‌ایم.

به نقل از وبلاگ سیاسی اجتماعی مذهبی

ادامه نوشته

"حماسه" تویی ...

حماسه ای که دیروز در ایران اسلامی اتفاق افتاد ستودنی بود .  نماز شکر به گردنمان انداخت این حماسه باشکوه .. و  پاسخی بسیار دندان شکن داد به کسانی که زبانشان همیشه دراز بود .

اخیرا شنیدم که از شورای امنیت ملی آمریکا، کسی گفته که ما این انتخابات ایران را قبول نداریم.  خب به درک که قبول ندارید!  مقام معظم رهبری

 باز هم حماسه تو بودی رهبر عزیزم  ! که مثل همیشه با درایت ِ انقلابی و آگاهانه نظام را پر صلابت هدایت کردی .

                   

به نقل از وبلاگ جهاد باید کرد

ادامه نوشته

بازتاب حماسه سیاسی ملت ایران از دید رسانه های خارجی

رسانه های خارجی همزمان با آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرها و روستاها بخش قابل ملاحظه ای از اخبار و برنامه های خود را به  بازتاب این رویداد اختصاص دادند
ایرانی ها به وظیفه خود عمل می کنند

خبرگزاری فرانسه نیز که از صبح امروز جمعه اخبار انتخابات را پوشش لحظه به لحظه می دهد، نوشت: ایرانی ها به خاطر حس مسئولیت، وظیفه و به امید فردایی بهتر پای صندوق های رای حاضر شدند.

رسانه های آلمانی از جمله خبرگزاری آلمان در مطالب متعددی گزارش دادند: زمان انتخابات ریاست جمهوری ایران که قرار است ساعت 14:30 به وقت گرینویچ(18 به وقت تهران) پایان یابد، به خاطر مشارکت بالای مردم احتمالا تمدید می شود.

آیت الله خامنه ای سیاستهای غرب در قبال ایران را به باد انتقاد گرفت

روزنامه های آمریکایی واشنگتن پست و نیویورک تایمز نیز بیانات رهبر معظم انقلاب را که سیاست غرب در قبال ایران را به باد انتقاد گرفته بودند، تیتر کردند.

 

به نقل از وبلاگ بالاتر از بالاترین

ادامه نوشته

دموکراسی”به شرط چاقو”/از اتهام تقلب در انتخابات۸۸ تا تمجید از سلامت انتخابات۹۲/ دولت همان دولت؛ شورا

باید توجه داشت که همان شورای نگهبان و وزرات کشوری که ۴ سال قبل در معرض اتهام تقلب ۱۱ میلیونی قرار داشت، امروز حتی حاضر نیست یک درصد آرای حسن روحانی ( تقریبا ۳۷۰ هزار رای) را جا به جا کند تا بواسطه آن، انتخابات را به دور دوم بکشاند و در نهایت با استفاده از این ظرفیت، فرصتی برای ناکامی او در انتخابات فراهم سازد.

به نقل از سایبر 3505


ادامه نوشته

میزان مشارکت تهرانی ها؟

رئیس ستاد انتخابات شهر تهران گفت: بیش از ۵۰ درصد از تهرانی‌ها که واجد شرایط رأی دادن هستند در انتخابات مشارکت کردند.

 
سعید احمدی شهرکی درباره مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: حدود 5 میلیون و 500 هزار نفر در استان تهران واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد حدود 2.5 میلیون نفر معادل بیش از 50 درصد در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی درباره آماری که درباره نامزدهای شورای شهر تهران اعلام می‌شود بیان داشت: تاکنون شمارش آرای نامزدهای انتخابات شورای شهر به اتمام نرسیده و آمارها غیر رسمی است.

به نقل از سیاسی اجتماعی مذهبی

بایکوت بزرگترین همایش انتخاباتی کشور در مهمترین بخش‎های خبری سیما/ تصاویر همایش همزمان قالیباف روی آ



بخش‌های خبری سیما بر خلاف روال معمول و همچنین مصوبه کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بزرگترین همایش انتخاباتی در ایران را که در ورزشگاه شهید حیدرنیا و با حضور دکتر سعید جلیلی برگزار شد سانسور کرد. 

به نقل از سایبر 3505

ادامه نوشته

بلایی که سیاست های «تعدیل اقتصادی» هاشمی بر سر ایران آورد/ حسن روحانی به چه چیز افتخار می کند؟

بعد از جنگ، همان سوسیالیسم [دهه­ شصت] تبدیل به سرمایه ­داری وحشتناک شد و یک نوع سرمایه­ داری مکانیکی به نام تعدیل اقتصادی به وجود آمد. یک نوع لیبرالیسم بی سروته. یک نوع لیبرالیسم افسار گسیخته. [...] سیاستی که اگر نصف آدم ‌ها بمیرند چندان اتفاقی نمی ‌افتد. شرایط طوری شد که یکی از مسؤولین سازمان برنامه و بودجه در آن زمان گفت:” تاکنون شهدای جنگی داشتیم و از این به بعد باید شهدای اقتصادی داشته باشیم!” یعنی یک عده از گرسنگی بمیرند!…

اصلاح­طلبان در چهار انتخابات، پی‌درپی به پیروزی دست یافتند و توجّه تحلیلگران مسائل سیاسی و اجتماعی ایران را به سوی خود جلب کردند:

به نقل از سایبر 3505

ادامه نوشته

راه‌اندازی کمپین برای سازماندهی و هدایت اغتشاش

این کمپین محصول مشترک سایت‌ صهیونیستی بالاترین، بنیاد برومند[از موسسات وابسته با سازمان سیا]، سایت‌ها و تشکل‌های مدعی فعالیت‌های حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی و تعدادی

 در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فعالیت ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی بسیار گسترش یافته و این تحرکات در جهت راه‌اندازی کمپین‌هایی با هدف سازمان‌دهی حرکت‌های اعتراضی هدایت می‌شوند. بر پایه این خبر در راستای این اقدامات، کمپینی به نام «کمپین زهرا» راه‌اندازی شده که ادعا می‌شود متعلق به مادری به نام زهراست که فرزندش را در اغتشاشات سال ۸۸ از دست داده است!

به نقل از سایبر 3505

ادامه نوشته

ایرانیان در کانادا نمی تواندرای بدهند؟

کانادا از نظر جمعیت ایرانی‌های مهاجر سومین کشور دنیاست اما بیش از  ۴۰۰ هزار ایرانی ساکن این کشور امسال امکان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند. بر اساس اعلام رئيس ستاد انتخابات خارج از کشور،در ۹۶ کشور جهان صندوق‌های رأی مستقر شده و در روز ۲۴ خرداد از ساعت ۸ صبح به وقت محلی این کشورها، ایرانی‌ها با ارائه گذرنامه می‌توانند رأی دهند. در انگلیس و آمریکا هم با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام‌های این کشورها صندوق‌های رأی در دسترس ایرانی‌هاست. در  لندن، با وجود قطع روابط دیپلماتیک میان دو طرف، در محل دفتر حافظ منافع ایران واقع در سفارت ایران رای‌گیری صورت می‌گیرد.
در کانادا اما در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایرانی‌ها نمی‌توانند پای صندوق‌های رأی بروند. سید کاظم سجادی رئیس ستاد انتخابات خارج از کشور گفته است به دلیل بسته بودن سفارت جمهوری اسلامی ایران و به خاطر اینکه امکان ارائه خدمات کنسولی در این کشور به هموطنان وجود ندارد در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امکان ایجاد شعب‌های اخذ رای در کانادا فراهم نشده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که دولت کانادا  از تأمین امنیت رای‌گیری را سرباز زده و همین مسئله امکان رأی دادن را از ایرانی‌های ساکن کانادا گرفته است. به صورت معمول برای برگزاری رای‌گیری دولت میزبان باید امنیت را برای اخذ رأی در سفارتخانه یا دفتر حافظ منافع کشورها تأمین کند اما مقام‌های دولت کانادا این مسئولیت را نپذیرفته‌اند.

به نقل از وبلاگ سیاسی اجتماعی مذهبی

ادامه نوشته

نحوه فوت فرزند روحانی؟

 فرزند حسن روحانی در سال ۱۳۷۰ به دلیل شکست عاشقانه  خود کشی کرده است این خبر در آن ایام در حالی  به عنوان سوژه خبری رسانه های مختلف قرار گرفت که پرونده مذکور زوایایی قابل توجه دیگری از جمله ادعای استفاده از کلت کمری حسن روحانی توسط متوفی داشت.

 جالب ترین بخش از این پرونده جنجالی دفن پسر حسن روحانی در حیاط غربی صحن حضرت امام راحل بود وی که مدعی م+قابله با جریان سو استفاده گر از امکانات بیت المال و جلوگیری از روابط نا مشروع اداری است  در سال ۱۳۷۰ فرزندش که مرتکب گناه بزرگ کبیره شده است را با استفاده از ضوابط و روابط خاص در صحن غربی حرم امام خمینی (ره) دفن کرده است.

 

کاندیدای جدید جریان اصلاحات که تا روز گذشته خود را عضو جریان معتدل سیاسی می نامید و  اکنون با ادعای مقابله با جریان ”سواستفاده گر از ضوابط خاص و روابط ویژه در نظام” در عرصه  انتخاباتی مشغول فعالیت شده است در سال های گذشته از امکانات خود و روابط نا مشروع برای رسیدن به اهداف شخصی استفاده کرده است.

به نقل از وبلاگ سیاسی اجتماعی مذهبی

پرتاب بطری آب به سمت روحانی توسط طرفدارش

حسن روحانی کاندیدای مستقل انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایراندر کرمان میتینگ انتخاباتی داشت.

 

 

در زیر حاشیه جنجالی این میتینگ انتخاباتی را می خوانید :

* عدم برنامه ریزی برای جایدهی هواداران در سالن تلاش و ایجاد تجمعات تصنعی در درب های ورودی .

* پرتاب بطری آب به سمت حسن روحانی از سوی یکی از هوادارنش در لحظه ی ورود به ورزشگاه.

* بی احترامی هواداران و شخص حسن روحانی به سرود جمهوری اسلامی ایران و در هنگام پخش وقرائت قرآن کریم.

به نقل از وبلاگ سیاسی اجتماعی مذهبی

ادامه نوشته

نماد صهیونیست هادر مستندروحانی

دومین فیلم مستند تبلیغاتی حسن روحانی در حالی شب گذشته روی آنتن رفت که در ابتدای آن، از نماد پرچم اسراییل استفاده شده بود.

 در همان دقیقه اول مستند دوم تبلیغاتی حسن روحانی و در حالی که تصویر و صدای محمدرضا صادق در حال پخش شدن است، پشت سر او نماد ستاره داود به چشم می خورد.
محمدرضا صادق پیش از این به عنوان مسئول ستاد تبلیغات ستاد هاشمی رفسنجانی انتخاب شده بود.
ستاره داود، مهم ترین نشان یهودیت است و می‌توان این علامت را بر روی پرچم کنونی رژیم صهیونیستی مشاهده کرد. از سوی دیگر این نشان امروزه به عنوان یکی از نمادهای فراماسونری شناخته می شود.


به نقل از وبلاگ سیاسی اجتماعی مذهبی

ادامه نوشته

ابعاد حقوقی برخورد با معضل زنان خیابانی

یکی از بزرگترین نیروهای درونی جوانان، غریزة جنسی است که اگر از راه های درست کنترل نشود، طغیان می‌کند و پیامدهای بسیار بدی برای فرد و جامعه به دنبال دارد.

شاید به همین دلیل است که از منظر دین اسلام و بزرگان دین همواره برای جلوگیری از اشاعه فحشاء و حفظ حرمت آبرو و حیثیت مردم در خصوص مسائل جنسی موضوع چشم پوشی، اختفاء و پرده پوشی سرلوحه کار بوده است. افزایش زنان خیابانی عوامل متعددی دارد و از یک سو می‌توان به بالا رفتن خط فقر و تامین مایحتاج زندگی، بالا رفتن طلاق و بی‌سر و سامانی، بحران معنویت و کمرنگ شدن هنجارهای دینی و باورهای مدنی و معنوی و از سوی دیگر داغ بودن بازار کسب و کار زنان خیابانی اشاره کرد. البته در رابطه با حضور زنان خیابانی در جامعه قوانین خاصی وجود ندارد و نحوه برخورد با این مشكل به طور مشخص در قانون معین نشده است. «قانون» طی گفت‌وگویی با كارشناسان حقوقی به بررسی قوانین برخورد با زنان خیابانی پرداخته است

به نقل از وبلاگ بوستان حجاب

ادامه نوشته

فائزه روانه اوین شد

حضور صبح امروز فائزه هاشمی در زندان اوین با حاشیه های فراوانی همراه شد.

 


 فائزه هاشمی که با حضور در سالن ملاقات زندان اوین قصد ملاقات با دوستان و هم بندان خود را داشت با ممانعت مسئولین مواجه شد و برای مدتی حاشیه هایی در سالن ملاقات زندان اوین ایجاد شد.

مشخص نیست علت حضور فائزه هاشمی در زندان اوین آن هم در این ایام حساس که چند روز بیش تر تا انتخابات نمانده چه بوده و چه نتایجی از این حضور قرار است به وجود آید.

گفتنی است، فائزه هاشمی در مدتی که در زندان بود وکیل بند شده بود.

به نقل از وبلاگ سیاسی اجتماعی مذهبی

عکس طرفدارن روحانی


همایش هواداران حسن روحانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور هزاران نفر از هواداران وی عصر دیروز برگزار شد.

همایش مردمی حسن روحانی در ورزشگاه شهید شیرودی با حضور هزاران نفر از هواداران این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

این همایش با شعارهای مختلفی مانند نجات اقتصادی با تدبیر روحانی، روحانی زنده باد خاتمی پاینده باد، ایرانی یک کلام روحانی والسلام، آزادی سیاسی با تدبیر روحانی، عارف- روحانی ائتلاف ائتلاف، برگزار شد.

به نقل از سیاسی اجتماعی مذهبی

مردم ظلمهای «سران فتنه» را فراموش نخواهند کرد

مردم ظلم‌های «سران فتنه» را فراموش نخواهند کرد و ما همچنان خواستار محاکمه این افراد هستیم.اغتشاشات و درگیری‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 که با فرمان 2 تن از کاندیداهای شکست خورده این انتخابات آغاز شد، هزینه‌های بسیاری را به مردم و کشور تحمیل کرد که قطعا مردم ایران آن‌ها را فراموش نخواهند کرد.  

به نقل از شجره طیبه صالحین

ادامه نوشته

ولایتی عکس ولایت سخن می گوید

علی اکبر ولایتی در بخش از سخنان خود در مناظره سوم با اشاره به  مذاکرات آلماتی خطاب به آقای جلیلی  گفت:

 

**  دیپلماسی هسته ای این نیست که بنشینیم حرف بزنیم در آخرین صحبتی که آقای جلیلی در آلماتی داشتند پیشنهادات طرف مقابل دادند که اگر به آن پیشنهادها توجه می شد ما می توانستیم یک مقدار جلو برویم اما این پیشنهادها را آقای جلیلی نپذیرفتند.

به نقل از وبلاگ سیاسی اجتماعی مذهبی

ادامه نوشته

شوک بی بی سی فارسی به جنبش سبز+تصاویر

شبکه دولتی انگلیس «بی بی سی فارسی» با هدف زنده کردن حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ در اذهان عمومی و با تاکید بر موضوع تکراری و لو رفته ی نظیر «تقلب در انتخابات» مستندی در برنامه آپارات پخش کرد که در جریان آن اعضای فراری ستاد میرحسین موسوی، فرزند مهدی کروبی و دیگر وابستگان به سران فتنه به عنوان شاهدان عینی اقدام به دروغ پردازی و فرافکنی کردند.

به نقل از سایبر 3505

ادامه نوشته

نود درصد اعضای سپاه و بسیج درصدد براندازی نظام هستند!

«حدود نود درصد اعضای سپاه و بسیج درصدد براندازی نظام ج.ا.ا هستند و در صورت پیروزی ما [اپوزسیون] بر نظام ج.ا.ا آنها [اعضای سپاه و بسیج] هوادار و حامی ما هستند!».

مجری تلویزیون پارس ”مهرداد پارسا” در اظهاراتی باور نکردنی و عجیب در تلویزیون پارس گفت: «حدود نود درصد اعضای سپاه و بسیج درصدد براندازی نظام ج.ا.ا هستند و در صورت پیروزی ما [اپوزسیون] بر نظام ج.ا.ا آنها [اعضای سپاه و بسیج] هوادار و حامی ما هستند

به نقل از وبلاگ سایبر 3505

ادامه نوشته