.....

........

.....

........

مـــــنـــــــ نـــــیـــــــســـــتــــمـــــــ

تشکیل شورای مرکزی رسانه های مجازی استان قزوین نیازی هست که مدت ها در فضای مجازی استان قزوین احساس می شود.

ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین وبسایت قزوین امروز بابت پیش قدم شدن در این امر که از سر دلسوزی  و نیت خیر صورت گرفته و همچنین تاکید بنده نسبت با تاسیس این شورا، انتقاداتی را به نحوه ی برگزاری شورا دارم که با توجه به این انتقادات  ، خود را بر آن داشته ام که از صحنه ی انتخابات کنار کشیده و انصراف خود را از انتخابات شورای مرکزی رسانه های مجازی استان قزوین اعلام نمایم.

 

 

دلایلی که باعث انصراف بنده شده است به شرح زیر اعلام می گردد:

1-برگزار کننده ونحوه تبلیغات تبلیغات و بنیان گزار این کار در سایت شخصی یک فرد و توسط یک فرد انجام میپذیرد

2-نحوه ی تقسیم بندی بخش مختلف برای مثال پایگاه خبری و خبرگزاری باید یک مجموعه باشد

3-مشخص نبودن قانونی یا غیر قانونی بودن این شورا

4-داشتن بار حقوقی این شورا با اعلام نام استان قزوین و غیر قابل رویت بودن هیچ گونه مجوزی در این مورد

5-نحوه ی تقسیم بندی افراد انتخاب شده در هر کدام از بخش ها

6-نبود هیچ گونه پیش نویس یا اساسنامه ی مشخصی در مورد شورا

7-و همچنین به نحوه تبلیغات و مدت 30 روزه آن

 

 

                                                                               با تشکر

                                                                             سجاد عنایتی 

انتقاد دوست عزیزم آقای پیله ور

http://hpilevar.blogfa.com/post-67.aspx

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا عزیزمحمدی 1391/01/13 ساعت 10:26 ب.ظ

برادر عزیزم سلام علیکم
خوشحالم وشکر گزار از حضورتان و انشاا... موفق باشید.
یاعلی

محمد حسین 1391/01/14 ساعت 12:20 ق.ظ http://ziroro.blogfa.com

باسلام
به نکات متفاوتی اشاره کرده اید
موفق باشید

مطلب شما را مطالعه کردم.موفق باشید

با مطلبی تحت عنوان"انتقاد به تشکیل یک شورا به معنی عرض اندام دیگران نیست" به روزم

پیله ور

رجعت 1391/01/17 ساعت 08:50 ق.ظ http://rejat.blogfa.com/

سلام
در مورد مطلب خودم من فکر نمیکنم به کسی توهین کرده باشم چون اسم کسی رو نبردم فقط عقایدم رو گفتم ولی اگه ابن برداشت از نوشتم میشه همین جا از همه عذرخواهی میکنم .
راستی مطلبتون رو خوندم و همون طور که تو نوشته م گفتم خود آقای خدابخش به این پرسشا پاسخ داده
خیلی هم ناراحت شدم از انصرافتون
انشاالله که هرجایی هستید موفق ، سالم و برقرار باشید
یاعلی مدد.

سلام
دلایلم انصرافم را کامل توضیح دادم
به نظر من چگونه رسیدن به هدف مهمتر از رسیدن به هدف هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد