.....

........

.....

........

یـــادمــانــــ بـــاشـــــد ...


یادمان باشد که : هرروز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را .

یادمان باشد که: در حرکت، همیشه افق های تازه هست .

یادمان باشد که : برای دیدن باید نگاه کرد ، نه نگاه انداخت!

یادمان باشد که : اندک است تنهایی من در مقایسه با تنهایی خورشید.

یادمان باشد که : هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها .

یادمان باشد که : کار رهگذر عبور است ، گاهی بر می گردد ، گاهی نه .

یادمان با

شد که : غیر قابل تحمل وجود ندارد .

یادمان باشد که : بجز خاطره ای هیچ نمی ماند .

یادمان باشد که : به جستجوى راه باشم ، نه همراه .

یادمان باشد که : وظیفه ی من اینست: «حمل باری که خودم هستم» تا آخر راه .

و
یادمان باشد که: آدمها همیشه اول به خودشان فکر می کنند ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه 1390/10/14 ساعت 05:20 ب.ظ

مرسی قشنگ بود دوست من

خواهش میکنم قابل شمارو نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد